Prekių Grąžinimo Politika

Mūsų Prekių Grąžinimo politika yra dalis mūsų Pardavimo Taisyklių ir Sąlygų bei turi būti skaitoma kartu su jomis. Pasiliekame teisę keisti šią Prekių Grąžinimo Politiką bet kuriuo metu. Prekių Grąžinimo Politika paskutinį kartą buvo atnaujinta 2019 Liepos 5 dieną.

 

Mūsų Prekių Grąžinimo Politika yra labai paprasta

Gavę užsakymą turite patikrinti siuntinį (taip pat ir pardavimo čekį) kiek įmanoma greičiau ir visada prieš prekės naudojimą. Užtikrinkite, jog gavote grąžinimo autorizacijos numerį prieš bandydami grąžinti gautas prekes. Jūs turite teisę pakeisti savo apsisprendimą. Tai yra nutikę visiems, kai užsisakome prekę ir dėl tam tikrų priežasčių persigalvojome. Turite 14 dienų tam, kad atšauktumėte savo užsakymą vadovaujantis mūsų 14-os dienų laikotarpio grąžinimo politika, kuri prasideda tą dieną, kai gavote prekes. Tai labai paprasta, tiesiog sekite žemiau pateiktus nurodymus (būtinai perskaitykite “Prekių ir Pinigų Grąžinimas”). Visos prekės turi būti grąžintos nepanaudotos ir kartu su originalia pakuote, kurią gavote pristatymo metu. Prašome užtikrinti, jog gavę prekę kruopščiai ir atsargiai ją išnagrinėsite/pasimatuosite (pvz. užtikrinkite, jog visi saugos antspaudai bei etikėtės yra vietoje).

 

Gavote ne tą prekę, kurią užsisakėte

Apgailestaujame, jei per klaidą jums buvo pristatyta ne ta prekė, kurią užsisakėte. Tai nėra įprasta mums, todėl sieksime išspręsti šią problemą kiek įmanoma greičiau. Tam, kad galėtume grąžinti sumokėtą sumą ar pakeisti prekę kita, turite grąžinti gautą prekę tokioje pačioje būklėje, kokioje ją gavote, per 14 dienų nuo jos gavimo dienos.

Gavote pažeistą ar defektą turinčią prekę

Labai atsiprašome, jei gavote prekę, kuri yra pažeista ar turi defektą. Suprantame, kaip kėblu tai gali būti, todėl sieksime išspręsti šią problemą kiek įmanoma greičiau. Jei manote, kad prekė turi defektą, susisiekite su mumis. Turėsite mums pateikti detalią informaciją apie įtariamą defektą kiek įmanoma greičiau po to, kai jį aptiksite ir mes patarsime, ką daryti toliau. Mūsų Prekių Grąžinimo Politika pažeistų ar defektą turinčių prekių atveju remiasi įstatymo nustatyta tvarka.

 

Negavote prekės 

Apgaileistaujame, jei negavote savo prekės. Tai nėra įprasta mums, todėl sieksime išspręsti šią problemą kiek įmanoma greičiau. Tam, kad grąžintume sumokėtą sumą ar pakeistume prekę kita, turite pranešti mums, jog negavote užsakytos prekės per 21 dieną nuo tos dienos, kai sulaukėte laiško, teigiančio, jog prekė buvo išsiųsta.

 

Tolimesni mūsų veiksmai

Visos atgautos prekės yra patikrinamos mūsų Prekių Grąžinimo Skyriuje. Jei turite teisę pinigų grąžinimui, tuomet grąžinsime už prekę sumokėtą sumą (įskaitant siuntimo išlaidas). Grąžinimas įprastai įvykdomas per 7 darbo dienas nuo pranešimo apie atšauktą užsakymą gavimo, vėliausiai – per 30 dienų. Sumokėtą sumą grąžinsime į prekės užsakymo metu nurodytą kredito/debeto kortelę arba naudotą Paypal paskyrą.

 

Pakeistų prekių grąžinimas 

Jei jūsų užsakyta prekė turėjo defektą ir mes ją pakeitėme kita, jūs turite teisę atšaukti šį naują savo užsakymą per 7 darbo dienas nuo pakeistos prekės gavimo dienos ir atgauti sumokėtą sumą.

 

Prekių grąžinimo įkainiai 

Prašome atkreipti dėmesį, jog galime grąžinti už prekės siuntimą sumokėtą sumą, jei: mes išsiuntėme jums ne tą prekę, kurią užsisakėte ar gauta prekė yra pažeista ar turi defektą; arba grąžinate pakeistą prekę, kurios nenorite pasilikti. Siuntimo išlaidų nedengiame, jei grąžinta prekė veikia tinkamai ir yra nepažeista. Siuntimo išlaidų grąžinimo suma priklausys nuo prekės ir bus supažindinta su jumis po grąžintos atgal prekės ištyrimo proceso. Apgailestaujame, jei nesate patenkinti mūsų nuosprendžiu dėl prekės grąžinimo, pakeitimo kita ar sutaisymo. Norime išspręsti šią problemą.

Susisiekite su mūsų vartotojų aptarnavimo skyriumi telefonu +370 615 26261 arba paštu: info@espanola.lt